Hemma!!!

Ja då var man hemma fick inte så bra svar från läkarn mina leverprover visar inte bra, så nu blev det fler provet hoppas att dom visar bättre. Snart dax att bege sig till träning det var mycket folk där sa min yngsta dotter som varit där på förmiddagen hoppas nu att folk har gymmat färdigt när jag kommer, jag lovade min dotter att visa att vi hade klarblå himmel det hade inte dom och vi bor inte långt ifrån varandra.



Så ser våran himmel ut inte imorse för då var den mörk.  Imorse hade jag åter igen nässelutslag vad är det inte jag tål blir det inte bättre får jag kontakta vårdcentralen, läkarn på sjukhuset undrade om det inte kunde vara bältros men då skulle ju inte utslagen försvinna mellan varven. Nej nu är det dax att åka till friskis och svettis. Ha en bra dag hoppas jag orkar skriva ikväll. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, jaa den va visst heöt klarblå, men den blir bättre och bättre här med som tur e ;) Kram på dig

2009-04-09 @ 13:56:41
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: marma

Tråkigt med både utslag och provsvar. Hoppas du får en bra påsk ändå!

Kram/marma

2009-04-09 @ 17:05:07
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: Revolverbritta

Vad tränade du idag då?

Har du tagit boreliaprov? Det var en på jobbet som dom trodde hade bältros men då var det Borelia. Bara en tanke, han fick penicillin och så var det bra sen.

2009-04-09 @ 18:54:01
URL: http://revolverbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0