Hemma!!!

Godkväll!! Ja då var man hemma, har varit på möte mellan 18-20 så vart en lång arbetsdag 7-20 hoppas dagen blir kortare imorgon. Fick besked från begravningsbyrån idag när begravning kommer att bli den 20 maj skönt att man nu vet datum sen har vi inte fått något datum för boupptäckning ännu med det skulle vi få nästa vecka så allt löser sig. Har idag varit ute nästan hela dagen först var vi i en lekpark som ligger en bra bit här ifrån sen blev det mat kassler och potatis efter maten blev det lite inskolning det fungerade jätte bra imorgon så ska tösen lämnas själv det ska nog gå bra går, vi tar en sväng ner till sagostunden imorgon så jag tror det ska gå bra. Upptäckte idag att vårat körbärsträd står i full blommning och det är ju kul men körsbär dröjer ett tag, men när vi får körsbär så får vi många liter. Ja en dag till att jobba sen ska jag vara ledig mångar dagar börjar jobba på Onsdag nästa vecka, vi ska fira våran bröllpsdag på Tisdag då har man vara gift i 25år. Ha en super bra kväll. Sov gott Kram Susanne




Sussa söt!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ida

Hej

vi fick läkaren idag som jag fasa över. sa åt honom att INTE röra eller undersöka Jesper och han bara hånflinar o gör det ändå. tillslut nästan skriker jag åt honom att inte ta hand om Jesper då jag inte litar på honom för fem öre. han fattar tillslut och lova att hålla sig borta.

fick prata med en annan söt läkare som vi hade igår och hon säger som jag, Jesper har blivit felbehandlad sen vi var uppe i februari, de har inte gjort vad de skulle utan skickat hem honom för tidigt, inte bett oss komma tillbaka, inte informerat oss om med osv osv....

känns skönt att få en ursäkt och att ngn är på min sida, men ska det behöva gå så här långt?

när en läkare sitter och ljuger en rakt upp i ansiktet undrar man ju vad som händer med sjukvården. den korkade läkaren satt i söndags och sa att små barn kan inte få astma. men det kan dom, jag fick det, andra läkare säger det. och han bara Nej. men idag sa han, jo små barn kan få astma men det är mkt mkt ovanligt. så jag skällde ut honom, det är väl för i helvete läkarens plikt att säga som det är FAST det är ovanligt!!!! lr?

spela roll om det är vanligt lr ej, info ska ju ändå fram.

Läkaren tänker jag iaf anmäla, han har gjort för mkt misstag med jesper som jag ALDRIG kommer acceptera eller förlåta!

långt inlägg igen, förlåt. är bara så ledsen nu.



hoppas allt är så bra det kan.

mängder med vår kramar till er allihopa

2009-04-29 @ 21:12:43
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: soffie

så vackert det är när alla träden blommar,

hoppas bara det finns lite bin som gör så det blir bär på dem,

sov så gott

2009-04-29 @ 22:04:08
URL: http://soffie69.blogg.se.
Postat av: Ulrika

Min kropp är väl van vid kortisonet, har tagit det i tablettform sedan jag var sex år, i olika doser.

Ibland chockdoser men mest en underhållningsdos eller vad man ska kalla det. :)

Men jag blir stressig när jag får för mycket.

Skönt att ni nu fått ett datum för begravningen.

25 år, det är inte illa det. :)

Godnattkramar till dig.

2009-04-29 @ 23:24:11
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad kul med 25-årig bröllopsdag :-)

hoppas du får en bra valborgsmässoafton!

2009-04-29 @ 23:24:56
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: RONJA

Nu har jag utsett 5 finalister i veckan´s blogg. Kika in och rösta på din favorit! :)



/Ha en bra valborg! :D

2009-04-30 @ 13:31:38
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0