Godmorgon!!!

Ja igår blev det dåligt med inlägg, men jag var så trött igår orkade knappt vara vaken till tv. Idag ska man jobba fick lite andra tider på 2 av barnen men dom hamnar inom ramen som tur är. Vi ska säkert gå till en lekpark idag har inte kollat med mina arbetskamrater, men ringer dom lite senare för de börjar ju inte så tidigt. Igår kväll skulle jag varit på Hasard dom ringde efter mig det hade jag helt glömt bort lite pinsamt var det för det var en gamal arbetskamrat som hade gått i pension som skulle bjuda på något och samtidigt ha hasard, men är man glömsk så är man. Nej dax för mig att sätta mlite fart snart ringer det på dörren. Ja svara på komentarerna i kväll. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad e förrästen hasard?

2009-04-07 @ 11:38:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: matilda

hoppas du har en finfin dag :D!

2009-04-07 @ 16:39:38
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0