Godkväll!!!

Hu så kallt det var ute, trodde inte det blåste men det gjorde det. Ja då ska man var ledig några dagar börjar inte jobba förän på Onsdag och då jobbar jag bara två dagar. Det har gått jätte bra med inskolningen tösen lätt först i någon minut med sen inget mer på den tiden hon var. Trodde jag så skulle få sluta sent idag men inte den grabben som skulle vara till 17.30 gick hem redan kl 16 så det vart tidigt att sluta men det gör ju inget om man får sluta tidigt någon gång.Mina flickor var här idag dom ville sola och det gjorde dom Annicas man ja han fick tvätta och vaxa bilen mycket jobb för honom medan Annica solade. Får  hoppas att vädret håller i sig nu dom här dagarna man är ledig måste ju få lite färg. Imorgon kväll så får vi äntligen gå på kibox det var ett tag sen vi var där så tur att Mikael fick ledig annars vet jag inte när vi kunde gått. Nej nu ska jag se på sjukhuset och spela in hitta hem det är några av mina favorit pogram. Ha en super bra kväll. Kram Susanne






Det här är vårat körbärs träd som bär enormt mycket bär, har faktiskt bär kvar i frysen ännu ska väl göra en omgång med saft till.

Kommentarer
Postat av: Bjorne

Ha en toppenbra valborg och gör vin av bären,blir så gott,jobbar så mycket att jag snart inte hinner med bloggen,men komentarer kommer så fort jag hinner,kram.

2009-04-30 @ 20:31:52
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: ida

Jag känner att jag måste vara stark för Jespers skull. han kan inte fräsa emot och vet inte vad som händer med honom och vad som har hänt. jag måste sköta Jespers talan oxå. men kan erkänna att det är tufft och tårarna bara rann när jag tog tag i läkaren och sa allt. känner mig otroligt liten och svag men måste hålla huvudet uppe vid ytan för Jesper.



Hoppas vardagen sakta men säkert börjar återgå till det normala för er.



kram

2009-04-30 @ 21:39:12
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: marma

Ha en jättebra helg önskar Marma!

2009-04-30 @ 22:32:51
URL: http://marmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0