Inget vidare!!!

Igår var jag ledig det var jätte skönt, var först och tränade på gymmet. Åt lite mat och sen var vi tvungna att beställa blommor till begravningen. Så vi tog oss ner till stan och beställde blommor.  Blev lite inhandlat, en ny skjorta till maken som han ska ha på begravningen, en ny t-shirt till mig till får ju inte glömma vårt lilla barnbarn han ska väl också ha något. Han fick två par kortbyxor en t-shirt och ett linne.

När vi kom så var det dax för maken att ge sig av till jobbet och jag blir själv hemma. Tänkte jag sätter mig i solen ett tag men vet inte vad som hände världen rasade för mig, kände mig olustig kroppen. Kände att nu bär det utför och det har det gjort förut men det är inget roligt att få sådan här känslor. Först hade jag tänkt jag skulle cykla ut till dottern men tycket inte jag ville störa när dom hade tänkt grilla och hennes man slutade tidigt.

Tog tag i ett vikitgt samtal och det gick jätte vi ska ju få nya fönster från försvaret och vi har nu furu och svart på utsidan. Så det blev ett långt samtal så vi rede ut allt vi ville veta, tycker bara att det är konstigt att dom inte byter ut ett badrumsfönstret eftersom det behöver inte bullerisoleras tycker dom????? men kan inget göra åt det.

Nej tänkte jag sitter jag här så kommer jag må ännu sämre så jag tog fram cykel och gav mig ut och en timme det var skönt, behövde få rensa mina tankar.

Har ju haft det ganska jobbigt en tid nu det har varit dödsfall och sen min sjukdom som ställt till det en hel det i min vardag. Får hoppas att dagen blir bättre i dag har jag mina dagbarn hemma hos mig så det blir lite rörelse här. Kommer säkert att vara ute nästan hela dagen.
Om jag känner mig oro så ringer jag nog min kurator kan var skönt att få prata med henne.

Nej nu ska jag väl ta och göra lite nytta innan huset är fullt med barn.



Min nya t-shirt.



Ludvigs kläder.



Mormors hjärta!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ibland blir det bara för mycket.

Men här får du styrkekramar av mig.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

2011-05-11 @ 19:06:01
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Margit

Ja, livet för oss det är ibland uppe..och ibland ner....

Skönt att man bara kan ta EN DAG i taget!!!! Och på ett eller annat sätt...så orkar man då..och om /när man har GODA vänner att dela bördan med!!!

Kram till dej!!!!

2011-05-11 @ 23:56:37
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0