Godmorgon!!!!

Tisdag då vad har den att bjuda på idag får se eftersom jag ska jobba på lokalen idag så vet man aldrig hur dagen ser ut.

Igår var jag på stan med min dotter är tvungen att inskaffa nya kläder till man ska till sjukhuset och det är inte det lättaste att hitta vad man vill ha.
Men jag hittade lite iallafall får väl bli mer sen. Sen skulle jag handla till mitt dagbarn som fyllde 3år igår så imorgon Onsdag ska jag fira honom  eftersom då är vi hemma hos mig.



Här är mina kläder som jag köpte en stickad jumper och sen ett par mysbyxor.



Ja och detta får mitt dagbarn en superman tröja och vantar hoppas han blir nöjd, det var svårt att hitta superman det börjar väl bli ute.

Nej nu ska jag göra lite annat innan det är dax att gå till jobbet och jag måste ner till affären och handla lite mat till mig för dom skulle ha pytt i panna och det klarar inte min mage av och sen hade dom missat att inhandla grönsaker. Men ni får ha en jätte skön dag. Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Thalina

Grattis till ditt dagbarn.Det är så roligt med dina morgonhälsningar i min blogg,det uppskattar jag.Kram Thalina p.S. fina kläder du köpt.

2009-10-06 @ 11:07:50
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: marma

Fina kläder du fick tag på. Hoppas du har en bra dag!

Kramar/marma

2009-10-06 @ 14:03:48
URL: http://marmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0