Godmorgon!!!!

Den här veckan har gått fort tycker jag nu är det Torsdag idag och imorgon är jag ledig härligt. Idag har jag det jätte lugnt med barn har ju 7 normalt men 2 har varit borta hel veckan och sen blev det ytterligare en som skull ha mormor och morfar hos sig så det barnet blev ledigt tors och fred sen i går kom det en förälder som sa att imorgon så ska hon i och sätta dit rör i örat så då kommer inte det barnet heller så blev 3 barn idag.

Nu på förmiddagen ska vi gå till skogen det brukar ju vara sagostund men dom skulle på något möte så det blev ingen sagostund, därför blir det skogen lekparkerena är ju ganska så leriga efterallt regn och fukt så bättre med skogen hoppas vi.

Igår hade jag mamma och pappa här, pappa skulle på något styrelsemöte och mamma ville inte sitta ensam så hon följde med jätte kul tycker jag dom är inte så ofta här men jag förstår dom. Mamma tog fram den stryktvätten jag hade och strök den åt mig väldigt snällt så nu är den borta.

Vad som händer mer idag vet inte, man vad aldrig vad som kan hända när man jobbar med barn. Nej det är väl dax att göra sig iordning ni får ha en jätte bra dag. Kram Susanne


                                              

Kommentarer
Postat av: annica

Halsen känns inget bra alls..å blir mer å mer snuvig..Men ingen feber iaf=)

Att du alltid ska ha det så jobbigt=( Tänker på dig.

Kram

2009-10-22 @ 09:56:31
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0