Fredag!!!

Godmorgon!!!!! Ja då har vi äntligen fredag skönt för blir ledig helgen senär man ledig på måndag också. Ni får ursäkt min dåliga upptaterring men orkar inte riktigt med på kvällen att sätta mig och skriva.

Igår hamnade vi i en rikitgt stor regnskur, min dagbarn skrattade åt mig dom sa det ser ut som du har varit ute och duschat men det var det man gjorde för himlen släppte ner allt på oss, vi har ju en ganska bra bit att gå ca
2½ km att och det är långt när det regnar. Jag hade  barn som frös om sina fingrar när dom kom hem. Så nu har jag begärt att det ska finnas vantar i deras väskor.

Igår fick barnen lasagne till middag och mellan mål så fick det bli våfflor och det var väldigt uppskattat.
Jag har ännu inget hört från sjukhuset, men läkarn kasnke tycker det är bättre att prata med kirurgen innan han ringer hoppas bara jag får en snabb tid, inatt blev det inte så många toa besök 4 men det räcker man vill helst sova.

Nej nu ska jag ta och äta lite frukost, sen ska ta upp franskerna till Annica så hon kan sätta fart med smörgåstårtan hon skulle få hjälp av syrran och det underlättar ju sen kommer jag hem tidigt från jobbet.

Ikväll ska jag på kibox det får bli den enda träning denna vecka hoppas det kann bli mer nästa vecka. Ha en superbra fredag. Kram Susnane


Kommentarer
Postat av: Thalina

Så härligt med långledigt.Idag har vi solsken här men i morgon ska det visst bli regn.Kram Thalina

2009-10-02 @ 17:35:48
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0