BORTA!!!!!

Godmorgon!!! Ja natten har nästa varit sömnlös, fick besked igår att min morbror hade gått bort mamma ringde en timme efter hans bortgång allt kände så tomt. Vi var där på besök i somras och redan då mådde han inte bra så han har fått det skönt men hans fru och barn har det nog jobbigt det var ju hans födelsedag igår så han blev inte mer än 69år ingen ålder, får väl se om jag åker med till begravning det är ju i danmark och jag vet ju inte när jag får en operationstid.

Dom hade ringt från sjukhuset i går och jag slutade sent igår så min man sa att som idag slutade jag nog tidigt men det gör jag inte så det blir att flytta med telefonen, måste ju veta vad det är dom vill bara dom intte ska ändra min koliskopiundersökning.

Vilken skön dag det var i går det var verkligen vår i luften vi ville inte gå in, men blev tvugna maten stog på bordet så vad hade vi för val, och jag var torr om fötterna hela dagen det var skönt.

Nej nu ska jag ringa till min mor och sen  ska jag till jobbet ni får ha en bra dag. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: tess

Hej vännen. Börjar med att beklaga sorgen. Det är tråkigt när människor rycks bort sådär....



Jo det är okej. Ska strax iväg på massage... Jag är annars rätt trött då August är väldigt jobbig just nu. Han är väldigt aktiv och det går i hundra tio...



Ha det så gott vännen min



//tess

2009-10-27 @ 08:17:07
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag beklagar sorgen. Ja, det är som du skriver, han har det bra nu men det är svårt för dem som blir lämnade i sorg och saknad.

Skickar massor med tröst och styrkekramar till dig.

2009-10-27 @ 13:49:20
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Thalina

Så tråkigt för dig att din morbror gått bort.Men hoppas att allt blir bra med dig och din undersökning.

Här är det sol idag.Varma kramar Thalina

2009-10-27 @ 16:28:31
URL: http:// thalina.blogg.se/
Postat av: my

Jobbigt besked! Kramar

2009-10-27 @ 19:15:27
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0