Oj Oj!

 Ja det kan man säga oj oj det var ju ett tag sen jag var här vilja säga. Har inte haft någon blogg lust och då blir det ganska svårt att skriva.
 
Förra helgen var vi i Stockholm men Sandra och Anders den helgen var toppen. Vi fick en rundvandrig i stora staden och shopen blev det vill jag lova, men vad gör det bara man har roligt.
Vi fick även äta på en Italiensk resturang mycket gott.
 
Pasta med kyckling men var för mycket mat för min mage.
Efterätt blev det också en av efterätterna glömde jag ta kort på tyvärr.
En drink till oss blev det också.
En på gröna lund, där var vi inte.
Ja det var några korta rader om resan till Stockholm hoppas åter få komma dit igen och shopa.  Tack Anders och Sandra för en undrbar helg.

Kommentarer
Postat av: soffie

vilka härliga bilder på allt gott. kramen

2013-06-02 @ 21:06:59
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0