Påsk!

Ja snart är det påsk och det ska bli skönt med lite ledighet, känner att jag behöver det.
Vad ska ni kära vänner hitta på under påsken?
 
Under fredagen ska vi få hjälp med att riva ner vårat kakel och bänkskivor som ska bort,  Butiken har fått hem våra nya skivor så nu gäller det bara att killen som ska sätta dit det har tid snart. För vi har redan bokat tid med dom som ska sätt upp kaklet. Får visa lite bilder sen när det är klart.
 
Just nu så är inte det så bra med varken leder eller magen ska nog försöka få konakt med med min läkare för magen. Mina leder har jag fått en tid för men ser ut som jag måste ändra den.
 
Imorgon så ska jag och min kollega ta en påskrunda med våra underbara dagbarn, vi brukar alltid äta påsklunch efteråt men den åt vi i går istället. 
 
Mina underbara barnbarn,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0