Inget vidare!

Ibland blir det inte som man tänkt sig mycket kan hända under en mycket kort tid. För tillfället mår jag inget vidare måste nog ta och kolla blodtrycket en extra gång.
 
Har varit rätt dålig med bloggandet men ibland så orkar jag inte sätta mig och skriva och mycket annat kommer emellan,men ska försöka bli bättre.
 
Här i Linköping har vi åter fått en massa snö och det var inget jag ville ha men tyvärr kunde jag inte stoppa det. Igår blåste det och snöa så jag tog ut dom större barnen dom mindre fick vara inne med min kollega. Man ser ju inte var på gården det är halt eftersom det ligger snö över och många utav det små från dagis ramlade och slog sig, dom hämtade sen en massa grus men hjälpte inte så jätte mycket utan det rann av.
 
Idag jobbar jag hemma ska försöka och ta mig ut en liten stund för sitta inne en hel dag är inte min stil.
 
 

Kommentarer
Postat av: camilla

Tråkigt att du inte mår bra.
Hoppas att det vänder snart.
Kram!

2013-01-17 @ 08:56:28
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Ja det blir ju en del att göra när man har många barn :-)

2013-01-17 @ 11:25:34
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0