Spinning!

Igår var det åter igen dax för ett spinningspass, passet är mycket tufft tycket när man började att hur ska man klara det här. Men nu har vi kört ett tag och man ger sig inte man kämpar fast man knappt orkar ta sig av sadeln efter passet. För tillfället så äter jag kortison och det märker jag av hur mycket jobbigare det är för kroppen, men nu pån torsdag så är kuren slut och jag hoppas kunna återkomma snabbt igen.
 
Makenn ringde nu på morgonen han ville jag skulle ta på mig broddarna när jag gick till jobbet, det är glashalt ute sa han. Så bäst att ta på dom har en ganska brant backe att ta mig ner för till jobbet och jag brukar ju inte vara den stadigaste på benen, så får hoppas att jag håller mig på benen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0