Helgen!

Nu i helgen kommer jag att lägga ut bilder på köket, hinner inte innan. Men vi är jätte nöjd med kaklet och bänkskivorna. Men när man väl har börjat renovera är det svårt att sluta men vi har bestämt oss för att lugna ner oss. Vi har ju även varit och köpt nya mattor till vardagsrummet och ska även köpa en till allrummet också, den mattan i allrummet går inte att damsuga så där måste jag ha en ny.
 
Idag så är det torsdag dagbarnen och jag går som vanligt till sagostunden. På eftermiddagen hoppas jag vi kan gå till lekparken, igår ville inte barnen vara ute så länge dom tyckte det blåst väldigt kallt och det gjorde det faktiskt men skönt att ändå gå ut en sväng.
 
 

Kommentarer
Postat av: camilla

Ser framemot bilderna!
Kram!

2013-04-11 @ 14:44:15
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0