Trött!

Jag blir så trött på allt jagande efter mina sprutor. Tar sprutor för att mina leder ska må bättre nu har jag sista veckorna fått tagit mindre mängd av sprutorna och det är inte bra säger min läkare. Var i går och kollade på det apoteket jag beställt mina sprutor och dom skulle komma till den 18 okt men när jag kommer dit finns inga dom ska börja sända ut dom den 2nov. Så jag kontakta min läkare igen hon skulle då skriva ut en annan sort men jag kommer till apoteket då får jag som svar att dom har leverans problem så nu får jag problem. Men hon var väldigt hjälpsam på apoteket och försökte ringa sjukhuset med dom hade gått hem, så nu skulle hon kontakta dom idag och se om jag kunde ta 2sprutor i stället eller om jag skulle ta tabletter. Får se vad läkarn säger för apoteket hade en viss mängd av sprutor och tabletter, man får ta en nödlösning ibland.
 
Helgen var bra var och skulle hitta mig jeans men inte det lättaste men fann ett par iallafall, skor som jag skulle köpa fanns inte dom jag ville ha. Blir att ge sig av lite snabbt på lördag och se om jag kan hitta skor och jeans. Vi ska vara barnvakt en stund på lördag till våra underbara barnbarn. Kommer säkert att ta en massa bilder tagna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ne Anders började känna sig dålig så han tyckte det var bäst att hoppa över den då, och så tog vi kvällen med en promenad tillsammans istället. Vi hade ju inte träffats ordentligt på ett antal dagar och nu blir det ju ett par till, så blev så därför..
Men vilka problem det ska va hela tiden med sprutorna då, dåligt faktiskt! Hoppas du får det du behöver nu iaf..kram

Svar: Ja du man ska ju ta det lite lugnt om man inte mår bra. Har tagit mina sprutor i kväll men känns inte så himla bra att ta 2 när man kan ta en. Ha det så bra. Kram
Susanne

2012-10-23 @ 09:25:40
URL: http://tjooffs.blogg.se
Postat av: dianasdrömmar

Jeans är inte lätt att hitta, jag har hittat en modell som jag gillar Please spana in dom, lite dyra men väl värda pengarna kram Diana

2012-10-24 @ 06:20:59
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: camilla

Strul, strul, strul :(
Kul att få vara barnvakt :)
Kram!

2012-10-24 @ 08:20:28
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Jobbigt när det strular på det sättet. Hoppas de hittar en lösning så du slipper sådant strul framöver.

2012-10-24 @ 13:14:29
URL: http://madelein.se/
Postat av: soffie

men va jobbigt å trist då det strular.. hoppas det blir nån ordning på det, må gott

2012-10-24 @ 20:32:08
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0