Fredag!

 
Då har vi kommit fram till fredag igen veckorna går rätt fort tycker jag, inte så konstigt egentligen man jobbar,äter,tränar sover det är nästan så mina dagar ser ut.
Nu ska jag ta lite ledigt under jul och nyår hade för mycket komp tyckte min chef, 73 timmar tyckte hon inte jag skulle ha. Föräldrarna som måste ha sina barn i barnomsorgen blev lite snea eftersom dom inte alls är så sugna på att lämna barnen på förskolan. Men som jag sa åt dom när ska vi då få något ledigt om vi inte passar på när vi får tillfälle att vara lediga och förskolan hjälper oss.
 
Igår hade vi fotografering på jobbet, barnen hade planerat vad dom skulle för kläder och vilken frisyr dom skulle ha.
Barnen var jätte fina och väldigt glada skulle gärna vilja visa er dom men kan inte lägga ut andras barn då bryter jag mot lagen, så ni får föreställa er hur barnen såg ut.
Fotografen tycke vi var en lagom grupp vi har 12 barn tillsammans min kollega och jag. Förut så var det några fler då var vi 4 dagmammor och 25barn  så visst var det mer att fotografera.
 
Imorse när jag vaknade kändes det jätte bra tänkte på att det var fredag och det är ju skönt ledig helg underbart tycker jag. Men när jag kom upp kändes det som luften försvann från mig lederna värker och har ett ben som domnar hela tiden. Så inte känns det så bra nu men får hoppas att dagen blir bättre. Har haft mycket ont i mina leder fattar inte varför men tar ju en mindre dos av mina sprutor om det kan påverka vet inte men jag ska ringa läkarn och se vad hon kan göra. Jag har även illamående utav sprutorna och dom första dagarna så är det hemskt framför allt när jag ska äta frukosten brukar jag inte få behålla dom 2 första dagarna.
Blodtrycket vet jag inte vad det ligger på nu ska först till läkarn den 7dec men tror det ligger högt än eftersom huvudvärken vill inte släppa och yr kan ska bli emellanåt. Nog om mig och mina sjukdomar finns dom som har det sämre.
 
Tänkte jag skulle lägga ut några bilder på mina barnbarn dom växer så det knakar.
Här fick Ludvig hjälp av både pappa och morfar att blåsa ut sina 2 ljus.
 
Det är tröttsamt att ha kalas.
Här har jag lånar jag några bilder från dottern helt underbara bilder.
Bilderna är nog i fel format men som sagt lånar dom från dottern. Jag undrar vad Ludvig tänker på när han tittar på sin lillebror.
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja vad lustiga bilderna blev. Kan skicka dom till dig istället om du vill?

2012-11-23 @ 08:55:55
URL: http://hostbebebis.blogg.se
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Tack, ja vissst var det fina fynd!
Grattis grattis!!

2012-11-23 @ 18:24:54
URL: http://madelein.se/
Postat av: soffie

grattis till fina Ludvig å va söta bilder du visar.. kramen å tack för dina fina ord hos mej...

2012-11-23 @ 20:40:14
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: dianasdrömmar

Fina barnbarn du har kram Diana

2012-11-24 @ 08:19:37
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: camilla

Ojojoj...ja...dom växer verkligen så det knakar.
Kram!

2012-11-24 @ 09:15:25
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0