Solen!!!

Idag skiner solen men det har den gjort på morgonen förrut men nu hoppas jag verkligen att den stannar kvar idag.
 
Om nu inte det blir regn så tänkte jag måla lite idag har 2dörrar, en trapp, ett fönster och sen garage dörrar som ska målas och det vill jag hinna med innan sommar är över.
 
Idag blir det åter att ringa till killen om luftvärmepumpen det fungerar inte ännu har ibland två hinkar stående.
 
Sen ville golvcomfort göra om vår lilla toa har en fläk som inte går bort men ska ringa och säga att vi inte vill ha en ny, man vet ju inte hur lång tid det tar och sen måste jag stänga av den toa en vecka och det är jobbigt nej det får vara.
 
Inatt hade jag fruktansvärt ont i mina vrister och tår och då är det inte lätt att sova, har starkare tabletter attt ta men ville inte ta dom så sent eftersom jag påverkas av dom. Men nu har jag starkare sprutor läkarn är rädd för attt jag ska få ont i mina knä. Knäna kädes inte allt för bra sa hon till mig så det är bra att jag tränar annars hade dom nog pajat innan. Annars så tycker jag nog att sprutorna har hjälp mig men hur länge vet man ju inte.
 
Imorgon så kommer Ludvig hit han ska sova över här det ska bli mysigt, får hoppas vi får bra väder så vi kan hitta på något att göra. Blir vädret som jag tänkt så ska vi till Gamla Linköping och sen valla där han får leka och titta på djuren.
 
Dax att ta hand om tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0