Utkast: Jan. 3, 2012

Jag fick en utmaning av Barnens hjältar

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDA?

Jobbade som dagmamma och hade då mina flickor hemma

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Planerade makens 50års fest


3) FEM SNACKS DU GILLAR?

choklad, ostbågar, bilar, saltlakris, hallobåtar

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?

Bä bä vita lamm, Idas sommarvisa, Hästen Plopp, I en lillebåd der gynger, Whole again.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?

Skänka pengar, Resa, Tidgare Pension,


6) FEM DÅLIGA VANOR?

Äter för mycket godis, Sover för lite, tittar på tvn för mycket, Sitter vid dator för mycket, Dålig på att ta tag i saker som måste.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?

Träna, Ta hand om barnbarnet, Gå långa promenader, Resa, Vara hemma och mysa

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?

Inte kort kort, Stringtrosor, kläder som lyser igenom, Tobak,


9) FEM FAVORITLEKSAKER?

Mina datorer, mobiltelefon, Kameran, Gymmboll, Massagestolen

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:


Kommentarer
Postat av: annica

Ja, jag sov nästan 3½ timme idag, fast jag är riktigt trött idag ändå..

Ja det är hur skönt som helst att handla när det inte är nått folk, vi var först till city gross, kom dit vid 7:55 och de öppnade 8 :)



Du missade skriva vilka 10 som du ville se göra utmaningen :)

Syns imorrn. Kramar

2012-01-04 @ 18:58:50
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Underbar lista. Kan tänkas att jag tar och gör den en dag.

Kram på dig!

2012-01-04 @ 19:12:35
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Madde

ååå, massagestol lät ju inte fel!

2012-01-23 @ 18:34:29
URL: http://feelgoodlookcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0