Ledig!!!!

En dag kvar att jobba sen blir man ledig några dagar det ser jag fram emot.

Vi har lite att göra här hemma men det känns bara roligt eftersom jag vet vad det ska bli. Vi ska röja ut ett av barnens rum där vi ska göra om till klädkammare. Till våren sen ska vi försöka göra så vi kan fåen toalett till och det blir där vi har klädkammarn nu, ska sen också göra om badrummet . Det börjar ju bli dax för att renovera huset lite eftersom huset är upp i åren blir 26år och badrummet har vi inte gjort något med. Får återkomma med dom här uppgifterna lite senare.

Idag ska barnbarnet komma på besök på mitt jobb får se hur han reagerar med barnen, men kan vara en bra övning för snart dax för honom att börja på dagis.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tror att barnbarnet kommer att ha det JÄTTE kul med dom andra barnen.

Kram!

2012-01-06 @ 09:55:24
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Madde

skönt att vara ledig :)

2012-01-14 @ 22:58:59
URL: http://feelgoodlookcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0