Julen nästan borta!!!

Har nästan städat bort all jul har bara julgranen kvar men den får stå tills nästa helg. Känner att det kan vara skönt att få bort sakerna innan jag fyller och nästa helg har jag fullt upp.

Igår var vi på gymmet så skönt att åka dit, men har börjat tröttna på mitt ben värker så himla mycket när jag spinger och efter ska vi inte prata om. Men jag är envis och ger mig inte men kanske jag skulle försöka ta och ge mig på cykling, får se om jag inte testar det i dag på gymmet.

Hade Sandra, Anders, Annica, Johan och Ludivg hemma igår roligt att dom vill komma hem ibland. Blev lite mat och lätt fika, hade ju inte haft barnen hemma under julen. Anders tog även med sig min lilla dator för att lägga in virusskydd så känns klumpigt att skriva på den här stora men den fungerar iallfall.

Idag har vi studiedag inte roligt att sitta still en hel dag, när man är van vid att röra på sig hela dagarna.

Den här veckan onsdag och torsdag kommer jag åter hemma med barnen det ska bli så skönt, roligt att få om sina egna dagbarn.



Här är det första stället kryper till när han kommer till oss. Kylskåpsmagneterna är super roliga och dom släpper han inte i första taget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0