Grattis pappa!!!!

Idag fyller pappa år inte jämt. Hade tänkt jag skulle försöka ta mig ner till honom, men eftersom jag är fökyld så utsätter jag dom inte för det. Mamma har så jobbigt med sina lungor om hon åker på något och sen är jag rädd för hennes hjärta som så många gånger har skenat. Nej får åka när jag är frisk och som sagt han fyller inget jämt. Maken har också blivet så dålig och när en karl blir sjuk ja då är det som hela världen rasar. Vet hur han känner men har gått till jobbet iallfall med tabletter i kroppen, sa åt honom att han kunde sjukskriva sig men det ville han inte. Envis är han man ska jobba fast man mår skit, vet inte om han hade feber men han hade väldigt ont i kroppen. Eftermiddagen när han kommer hem blir att ta det lugnt och hoppas att vi två är friska till på måndag.

Nu har jag stängt av min frys den var så full med i att man knappt kunde ta sig in i den. Har även satt igång tvättmaskinen efter jag suttit här ska jag börja rensa i  sovrummet så där blir tomt. För om några helger så ska där byggas upp garderober så nu ska här bli ordning. Kommer att bli så skönt att få ett större utrymme att ha sina kläder och andra viktiga prylar och som man kan hitta.

Har ännu inte varit ute och plåtat med min nya kamera så måste nog ta en dag och ge mig ut, får se om jag hinner med en lite sväng idag. Den tar väldigt fina bilder så jag har tagit mycket bilder här inne men dom sakerna ser jag ju varje dag. Men vill testa så mycket som möjligt och lära mig hur den fungerar, för det finns en massa saker att använda den till.



Fick hjälp att öppna paket utav brosans barnbarn. Ludvig var inte alls intesserad.



Men visst var han stilig svarta byxor, svart skjorta och sen silver slips.








Kommentarer
Postat av: soffie

men åå va fin han är Ludvig:) grattis till din pappa och hoppas du kryar på dej så du snart kan besöka han, kramen å krya på dej

2012-01-29 @ 18:20:47
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0