Snurrar!!!

Igår så var maken och jag lediga. Först tog vi en tur till gymmet och var gör inte maken där jo han skadar sig, lyfter fel och där smäller det till i ryggen. För mig själv gick det jätte bra klarade av att springa 6 km och det kändes toppen.

Magen känns det bara skit med men ska försöka hålla ut drygt en vecka till sen ska jag till mag/tarm kliniken.

Var även igår och kollade upp lite med badrummet och toa. Det finns en djungel av allt. Men tror att vi har hittat det vi vill ha i badrummet, men ska ju först göra ordning toan. Men man blir helt snurr av att titta på alla förslag som finns man kan göra, men vad roligt det är att äntligen kommit en bit på väg. Nu ska vi ta bort hyllorna som står där nu och sen har vi fått lite tips om en del firmor vi kan ringa till. Får se om det kan hinnas med den här veckan eller om det får bli efter helgen.


Idag blir det att jobba, vet att det är mycket barn idag för på tisdagar har vi alla barn som är inskrivna hos oss. Det brukar vara tuffa dagar är oftast helt slut när man kommer hem men idag har jag inte mer än 8 timmar att jobba men är sen mellan tid vilket betyder att jag går i emellan 8:45-16:45 oftast så går man 7:45-16:45 bara för att vi måste täcka barntimmarna. Men idag jobbar vi alla fyra dagmammor det är inte ofta vi göra så får hoppas att dagen blir lite lugnare.

I helgen hade vi gäster det var dom närmaste som var och firade Mikael.







Det var våra gäster eller nej det finns en till.......



Just lilla Ludvig får vi inte glömma, han tycket iallfall om mumsmums.

Fast jag inte fyllde så fick jag en present ifrån Sandra och Anders.



6st små ungsäkra formar så nu kan även jag göra....



Crème Brulée. Jag gjorde det en helg då Sandra och Anders var här men blev inte alls så bra. Hade ju bara stora skålar och det är inte att rekomendera.

Här har det det tagit på snön under igår och natten när det varit +grader det är så skönt tycker jag. Nu får det smälta bort helt och hållet så man kan får VÅR, längtar så till dess.



Kommentarer
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Ser ut som ni haft det trevligt :-)

2012-02-21 @ 18:39:31
URL: http://madelein.se
Postat av: soffie

men stackars din make att det blev fellyft för han hoppas det blir bra snabbt, va duktiga ni är som kommer iväg till gymmet:) å va mysig bild på Ludvig:) kramen

2012-02-21 @ 21:54:42
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0