Okej!!!

Bara att säga okej, en sjukdom till ja varför inte. Var på vårdcentralen i går för mina händer/fingrar, har haft besvär några år men nu börjar fingrarna värka på kvällarna. Tog då och ringde fast läkarn på mag/tarm säger att det troligtvis är på grund av min tarmsjudom, men så trodde inte den här läkarn jag var hos i går. Ska nu för och röntga mina händer sen tog dom en massa blodprover igår också. Men läkarn var nästan helt säker på att det var Triggerfinger jag hade fått, men ville kolla så det inte fanns någon inflamtion i lederna han tycket att det var väldigt svullet runt om lederna. Som han sa så kommer det bli svår att behandla den här sjukdomen med mediciner eftersom jag har min Ulcerös Colit och Astma då kommer dom sjukdommarna att bli mycket sämre. Fanns ett alternativ att ta ställning till och det var opertion men man kunde avakta och se hur det utvecklade sig blev smärtan för stor var det bättre att göra det medans man inte var för gammal.

Idag har vi inget roligt väder det blåser och regnet öser ner, ja så kan det var även en vinterdag. Men säger bara tur att inte det här kommer i snö för då hade inte jag tagit mig ut idag.
Hoppas det slutar regna tills vi ska gå till sagostunden.

Tog en tur till gymmet igår kväll makens rygg har blivet bättre men han vågade lyfta det som gjorde att ryggen small han skulle vänta tills på fredag sa han. Är skönt att det inte blev värre med hans rygg för den är inget roligt att ha ont i.

Ha en jätte bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: annica

Tycker så synd om dig med alla dessa sjukdomar :(

Kramar

2012-02-24 @ 08:23:56
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Stackars dig. Men som sagt...blir smärtan för stor så tycker jag att du ska tänka på att göra den där operationen.

Kram!

2012-02-24 @ 08:55:32
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: soffie

usch va jobbigt för dej, kramen och hoppas du haft en bra lördag

2012-02-25 @ 21:27:39
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Hoppas att det inte är något allvarligt med händerna. Hoppas även att din helg varit bra :-)

2012-02-26 @ 20:17:09
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0