Kallt igen!!!

Ger snart upp orkar inte mer kyla och snö trodde faktiskt att våren snart skulle komma.

Igår var jag på gymmet härligt sprang 6km och fick inte ont i benet efter heller.
Idag blir det som vanligt sagostund så blir att gå ut i kyla känns inte helt bra får se hur hosta kommer att bli.

Nu har jag iallfall fått två stycken tider till läkare det är skönt först ska jag till vårdcentralen den 22 februari, där ska dom kolla lite på mina leder som värker så grymt emellan varven. Sen den 1mars så ska jag till sjukhuset för att se hur magen mår visst är det oro när man mår som jag gör efter måltiderna, får hoppas på att dom inte hittar någon mer sjukdom det orkar jag nog inte med.

På fredag fyller min make år inger jämt, så på söndag kommer våra nära hem för att fira honom. Han jobbar hela helgen så lite svårt att hitta en bra lösning på firandet.

Vad mycket skräp man samlar på vi röjer ännu så det blir tomt i vår klädkammare har en hylla kvar och där finns bara en massa pärmar som måstes gå igenom annars är det tomt där. Blir att ta bort alla hyllor där också. Efter att vi tömt är det dax att ringa firmor som får komma och lägga ut lite offerter på vad det går på att göra om till toalett. Längtar så att det blir klart helst innan sommarn.

Kommentarer
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Tack, ja det blir roligt. Vi har varit på det flera gånger innan så de ser fram emot att gå.

2012-02-16 @ 07:47:38
URL: http://madelein.se
Postat av: Camilla

Vad duktig du är som springer. Och 6 kilometer! Wow!

Jag hade klarat av 6 meter ;)

Kram!

2012-02-16 @ 08:50:34
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: annica

Jo då, nu är han feberfri, så idag blir det dagis :)

Mycket möjligt det är tänder, för han dreglar kopiösa mängder..

Kram

2012-02-16 @ 08:56:43
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: soffie

usch va jobbigt med din mage hoppas nu du får bra hjälp va vården, grattis till din make:)

2012-02-16 @ 20:45:59
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0