Helgen!!!!

Jag såg fram emot helgen maken och jag skulle vara lediga. Vad händer då jo jag mår bara skit magen värken spring på toan och får sen feber. Har försökt vara på topp varit på gymmet och långa promenader har det blivet men efter man kommit hem, jo då har det blivet soffan några timmar har inget annat orkat. En sån här vill man inte ha när man för en gångs skull är ledig tillsammns. Idag är febern som bortblåst men ska ta den igen innan jag går till jobbet så det inte har hänt nått under tiden man varit uppe.

Den här veckan blir det några samtal till olika firmor får se om dom kan besöka oss, så vi kan få några offerter. Hoppas dom kan sätta igång under aprilmånad så det blir klart tills sommarn.

Har inte träffat lilla Ludvig på en veckan saknar honom, han är sjuk så dagis blir det inte för honom. Hoppas snart han kryar på sig mormor lilla hjärta.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad trist att du mår så dåligt! Vad beror febern på?



2012-02-27 @ 18:20:30
URL: http://rotthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0