ONT!!!!

Har ont i mina fingra så kan inte skriva så mycket får korta mig kort. 

Igår var jag hos läkarn för mina leder, min ena tumme som haft så ont i tycke läkarn synd om mig hon sa att hon försog att jag hade fruktansvärda smärtor. Pekfingret och långingret så inte heller så bra ut. Tydligen kommer den här ledsjukdommen från min tarm tänkt vad det kan ställa till med. Inte nog med det dom hade tydligen tagit diabetsprov på mig och tyvärr så så har jag troligen fått diabets också men för att vara på den säkra sidan sa läkarn att dom ville ta lite extra provet och se så det inte var något tillfällig, vilket jag hoppas att det är.

Klara inte skriva med får åter komma en annan dag.






Kommentarer
Postat av: mamman

men guuu stackars dej att ha sån värk,hoppas nu att du får hjälp med det så du får lindring,men va trist om det är diabetes,kramen

2012-04-12 @ 10:25:52
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Tack, det var snällt sagt! Ha en fin kväll!!

2012-04-12 @ 23:27:37
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0