Klart!!!

Nu är väggarna och golvet klart men såg i går att inte vi var nöjda med resultatet, ringde til firman och berättade vad vi hade att påpeka.
Vi tycker inte det är okej när bården sitter löst och att dom troligen har glömt att slippa spakel så det är knöligt bakom, men dom skulle komma ut idag och kolla så hoppas dom får ordning på det.
För målarn ska komma idag men som jag sa det är bättre att dom fixar väggen först. Sen är det bara att vänta på att strejken slutar så rörmokarn kan komma och fixa det sista. Efter det behövs även elektikern sen ska det vara klart.
Men sen har man badrummet som ska renoveras får hoppas att det blir klart innnan semestern.

Idag är det Fredag tycker jag är toppen. Min natt har varit ganska så jobbig magen har visst sagt sitt igen så får se hur länge det innan den blir bättre igen. Får hoppas att det går bra att jobba idag men vi har iallfall fått en egen toa till personalen.
Får hoppas jag slipper ringa till mag/tarm kliniken men blir det inte bättre över helgen så ringer jag.




Om man kollar väldigt noga så kan ni säkert se hur bården ser ut, här sitter bården lös och det är blåsor.



Så här blått kommer ut att bli visst nu är den här sidan väldig blekt, men den är betydligt mörkare fick inte fram färgen så bra med kort.



Den här hibiskusen trodde jag inte skulle klara sig hade för någon månad sen fullt med spinn, men den har verkligen kommit igen är fullt med kropp på den.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Våra mattläggare sa att det kan vara bubblor ett tag för limmet behöver torka. Men bården ska ju inte vara lös. Hoppas de fixar det direkt åt er! Trevlig helg, kram

2012-04-27 @ 13:44:17
URL: http://rotthus.blogg.se/
Postat av: Margit

Tittat in och läst o sett p bilderna...Fina plattor i badrummet!! Vi har mycket större..tråkigt med "blåsorna"....hpppas att dom fixar till det!!!

Kram!!!

2012-05-04 @ 10:01:17
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0