Inget!!!

Igår så letade både barnen och jag efter snickarn men det fanns ingen. Så gårdagen var en besvikelse inget hände. Ringde firman och dom sa antingen dyker han upp under eftermiddagen eller i morgon.  Som sagt var ingen i går då hoppas jag vekligen att han dyker upp idag.

Idag hoppas jag det blir sol och värme är så trött på att gå i vinterkläder tvätta och hänga bort det. Men det sägs att det ska komma mer snö tycker att vi har haft vinter tillräckligt kom det inte när det skulle kan det gott vara.

Dagen blir det först att ta sig til sagostund min 2½åring har fått börjat gå och det tar tid hon är inte alls van vid att gå. Men det är rätt tungt att ha 2 barn i vagnen och hon är ganska så stor min 2½ åring så tycker att hon behöver röra på sig. Till sagostunden är det ca 2½km så det tar lite tid att gå vi brukar starta kl 8:15 och är då framme strax innan 9 då sagostunden börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0