Ger upp!!!!!

Inte nog med att mattläggarn inte kom igår utan då blir det även strejk på rörmokarna och det är ju det vi väntar på här näst.

Har fått börjat med kortison för mina leder men än så länge märker jag ingen skillnad får se om ca 1 vecka om det hjälpt något annars ska jag öka dosen.

Huset ska målas om och färgen vi har är dalarblå men det kommer inte att bli den färgen nu utan lite mörkar i tonen. Man fick lite panik i början men vi sa det är ju mer olja i så troligen håller väl färgen bättre, så det får bli lite mörkar man kommer nog inte att tänka på det när hela huset har samma färg.

Väntar nu på att barnen ska komma så ska väl ta och slita mig här ifrån.

Kommentarer
Postat av: The Edge

Hej!



Ta gärna en minut och besvara dagens fråga som handlar om manliga ideal.



Har även en tävling igång där du kan vinna presentkort värde 400:-



Tack!

2012-04-26 @ 10:48:06
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Man ska ha så lite med hantverkare som möjligt att göra men det är ju svårt när man måste anlita dom. Funderar på en KIA sportage den nyare modellen, de är riktigt biffig.

2012-04-26 @ 11:41:15
URL: http://rotthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0