Dåligt av mig!!!

Usch så dålig jag är att uppdatera min blogg ska väl inte vara så svårt att sätta sig vi datorn några minuter.

Har hänt den här veckan då, jobbade i Måndags men slutade tidigt så kunde åka till gymmet det var skönt. Tisdagen var jag ledig och då blev det att ge sig av till stan för att hitta lite presenter har ju några stycken som fyller år, blev nästan helt klar. Onsdagen jobbade jag igen slutade kl 17 och då blev en springtur men inte var det lätt i blåsten. Torsdagen var en tuff dag mitt nya dagbarn sov endast 10min på förmiddagen och då var hon rätt gnällig under eftermiddagen. Sen på kvällen så var det p-möte vi var tvugna att skriva schema och det är inte så lätt när huvudet inte fungerar som det ska, så blir att fixa om det lite men vi gör det under dagen. Fredagen då ja det blir att jobba och slutar först kl 17:45 tråkigt att sluta så sen en fredag men så är det.

Imorgon så jobbar maken så blir att ta mig till gymmet på egen hand, men vill gärna gymma för har inte varit på gymmet sen i måndags. Sen ska jag nog ta en röjning till i min klädkammare där blir alltid en massa skit inslängt och sen behöver jag rensa bland juldukar har en hel del som inte använts.

Söndagen blir ev ut till Lambohov. Ska även försöka hinna baka lite kakor och bullar under helgen har inga bullar och kakor kvar, finns bara äppledricka i min frys.



Längtar tillbaka till Spanien, vet att resan snart går hit igen.

Kommentarer
Postat av: Annica

Bullar och kakor är bara onödigt ;)

Kram

2011-09-16 @ 10:56:44
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: soffie

mmm vilken strand vart i Spanien är den bilde från? ha en mysig söndag hos mej är det ruskväder:(

2011-09-18 @ 12:51:30
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0