Ludvig!!!!

Idag är Ludvig 11mån fattar inte hur fort tiden har gått om en månad fyller han 1år. Men det har hänt jätte mycket dom här månaderna, försöker att få träffa honom en gång i veckan för bara en vecka ser man skillnad.



En stolt mormor fösta gången jag håller Ludvig, här är han inte så många timmar.



Här är nästa 11mån så visst ser man en stor skillnad. Mormors lilla hjärta.

Idag är det fredag och det är alltid så att jag längtar till den dagen ska komma konstigt.

Just nu har vi det ganska så tufft jobbet men hoppas snart det ska lugna ner sig annars blir så att man inte orka jobba. Idag så börjar jag först kl 6:30 går sen hem vid 14:30 och då känns det skönt.

Ha en toppen dag alla mina vänner!!!!


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja tiden bara rusar iväg, det kändes nyss Milla föddes men det har redan gått ett halvår :-)

2011-10-14 @ 21:15:35
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0