Längtar!!!!

Haft besök av Ludvig och Johan, Annica är sjuk så hon fick vara hemma Johan fick ta ut vab får hoppas Annica snart krya på sig.
Längtar till nästa helg då vi ska vara barnvakt åt Ludvig det ska bli så JÄTTE roligt att få vara med honom utan mamma och pappa. Det var ju ganska länge sen vi var barnvakt iallfall över natt.

Den här helgen blev det lite bak igen vi bakade 3 sorters kakor så nu får det räcka ett tag, har väl en sort till som jag ska baka men får vänta.

I lördags blev det som vanligt gymmet och den här veckan blir det inte så mycket gym för min del jobbar så himla mycket. På tisdag ska jag iallfall till gymmet sen kan jag inte förän på lördag morgon får bli en löprunda ute om det inte blir för kallt. Känns inte bra om det bara blir 2 ggr den här veckan brukar inte bli mindre än 3ggr i veckan, men ibland måste man jobba både dag och kväll tyvärr.

Imorgon har jag långdag på jobbet, skönt att jag är ledig på tisdag men då ska jag till min dietist. Hoppas bara hon inte sätter för hård diet på mig.

Fick pengar från försäkringsbolaget för dom kläderna jag förlorade under semestern, trodde faktiskt inte vi skulle få något. Så det lönar sig att var stridig och man får inte glömma att polisanmäla. Mycket papper var det att skriva men det var det värt.



Mitt älskade barnbarn.

Kommentarer
Postat av: maria

Vad söt han är lille Ludvig :)



Må så gott du fina <3

Kramar

2011-10-16 @ 19:34:39
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: soffie

hoppas du får träffa en bra dietist som hjälper dej med bra kost, hihi va härlig bild på han ,må gott

2011-10-16 @ 19:44:16
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0