Grattis!!!!!

Grattis Annica!!!!! Hoppas du får en bra dag, vet att du ska till tandläkarn. Ett stort TACK för igår det var så gott med mat och fika.

Idag är det Måndag igen jobbar idag men har en ledig dag imorgon sen jobbar jag ons och tor är sen ledig även på fredag. Skönt med sådana veckor i bland.

Ja nu ska jag kanske få se vad det är gör att magen svullnar, så idag slutar jag äta potatis ska plocka bort en sak i taget sa läkarn för slutar man med allt vet man inte vad det kan vara. Var och tog lite prover i fredags bla för gluten hoppas verkligen inte det visar det.

Slutar tidigt idag så ska till gymmet när Mikael går på möte det passade ju bra. Imorgon tänkte vi baka tillsammans han är också ledig. Jag brukar försöka lägga in mina lediga dagar när Mikael är ledig eftersom han jobbar helger. Fungerar inte alltid men oftas så har det gått bra.



Nu kommer jag och tar din kamera mormor!!!!



Ser du mormor jag når den nu. Snygga bilder man får nu för tiden.



Här leker jag med mammas presentsnöre det är både roligt och läskigt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att du snabbt hittar boven till din svullna mage.

Och hoppas att du får en bra dag.

Kram på dig!

2011-10-03 @ 08:11:02
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Barnens Hjältar

Ja, Linköping är jättefint! Gillar att så mycket gamla byggnader finns bevarade :-) Ha en fin start på veckan!

2011-10-03 @ 10:00:57
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: soffie

va mysigt att va lediga ihop ååå guu va söt han är:)

2011-10-03 @ 21:32:43
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0