Dimma!!!!

Usch vilken dimma vi har, den började redan igår kväll. Natten har varit ännu tuffare än den brukar vara. Vi hade öppnat fönstret eftersom det var så varmt inne, skulle inte alls ha öppnat för när vi skulle sova började min astma har inte låtet så illa i mina luftrör på flera år maken blev jätte orolig även jag hade svårt att andas. Blev att traska upp och se om jag kunde hitta min bricanyl brukar alltid ha en framme men naturligtvis så fanns den inte där då, men har alltid en i väskan som tur är. Efter en stund lugnade det ner sig skönt tänkte jag, men efter någon timme var det dax igen och så höll det på i några timmar. Sen var det dax att gå upp för att köra Mikael till jobbet så blev en tidig morgon 5:10 men får ta det lungt under dagen.

Igår så var vi först på gymmet härligt, känner att min kondition har blivet mycket bättre och det är roligt springer nästan aldrig mindre än 5km. Trivs jätte bra på det här gymmet mycket lugnar kommer åt maskiner som man vill ha, man kan lägga upp ett schema på hur man vill köra. Det var omöjligt när man gick på friskis.

Efter vi varit på gymmet en sväng till blomsterlandet köpa en blomma till 40-åringen som skulle firas. Blev en sväng till biltema också Mikael körde ju sönder sitt däck på cykeln.

När vi kom hem så sa Mikael att jag skulle ha klippt honom, just det tänkte jag men Sandra och Anders skulle komma och hämta upp oss om en timme. Det blev fart på oss skulle till tippen först och slänga lite saker och sen skulle jag fixa till mitt hår och klippa Mikael hur skulle allt hinnas???? men vi hann.

När vi kom in till brosan och han fru som fyllde år blev Ludvig helt förstörd har aldrig sett honom så ledsen. Han hade sovig i bilen och vaknade när dom stanade vart nog lite för mycket för honom ny plats och sen nytt folk som han inte träffas stackarn led med honom. Men tog fram mina nycklar och då vart han lugn sen var det inte farligt längre. Fick så god mat och fika så mätt var man när man åkte där ifrån.

Idag ska vi på 27-årskalas min äldsta dotter fyller år på Måndag men då är det jobb så det får bli en dag för tidigt. Så mat har jag inte behövt tänka på i helgen och nästa helg så åker vi troligen bort också.



Mormors lilla gull som börjar bli stor.

Kommentarer
Postat av: tess

Den beställde ja från Nelly... så fin.

2011-10-02 @ 10:47:49
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0