Varför!!!!!

Börjar tröttna på mitt jobb är för mycket skitsnack och sen bryr man sig bara om sig själv inte om andra. Är inte trött på att jobba med mina underbara dagbarn men kolleger. Undrar varför det ska behöva var så här?

Ikväll så får det bli lite träning det ska blir skönt, får se hur det går att springa med min fot. Jag gjorde en övning på min tränigsboll och ramlade ner snett med foten, troligen en stukning har haft det 1vecka nu. Jag måste ge mig iväg och köpa en matta som inte jag halkar på, men hinner nog inte den här veckan heller.

Ludvig verkar ha haft en jätte bra 1årsdag med mycket nya leksaker. På lördag blir det mer paket för honom, mormors lilla kille har blivet så stor saknar honom men får träffa honom på lördag.



Kommentarer
Postat av: annica

Eran arbetsgrupp behöver verkligen hjälp..Du ska inte behäva må skit för att det inte fungerar på jobbet..eran chef måste ta sitt ansvar nu tycker jag. Kramar

2011-11-15 @ 08:01:47
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men är det inte så...att man blir less på sitt jobb ibland.

Men det brukar ju gå över.

Kram på dig!

2011-11-15 @ 08:41:26
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: annica

Ja tippa muggen och kladda i det är jätte roligt :) Ludvig är ju inte heller nått för smörgås..Men däremot älskar han tortillabröd..så är det hans väg till att börja äta smörgås så får det bli så :)

Kramar

2011-11-16 @ 09:34:28
URL: http://hostbebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0