Längtar!!!!

Nu har man bara 2 dagar kvar att jobba längtar så jätte mycket till helgen. Framför allt till på lördag då man får träffa sitt barnbarn han ska då firas.

Idag ska jag inte jobba hemma utan på lokalen 2 av mina kollergor har tagit semester så bli även en vikarie. Hoppas bara det inte är en hlet okänd för då blir barnen väldigt upp i varv, men jag har tur slutar 14:30 sen är jag för det mesta i köket har matlagning, disk m.m 

Efter jobbet blir det gymmet det längtar jag också till hoppas bara jag kan springa men ser inte så ljust ut. Har fortfarande en svullen och ömande fot fattar inte att det kunde bli så illa. Men vet inte om benskörhet blivet sämre kanske jag borde kolla. Har inte så stor lust att söka läkare igen men har funderingar på att samla in allt jag har och ringa. Har gått med en knöl i halsen i 1½ vecka har inte ont men känns konstigt när jag sväljer.



Längtar efter att få komma bort från kylan, men får nog vänta till sommarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0