Helgen!!!

I fredags så kom svärmor och hennes man hit, dom skulle vara med på Ludvigs 1 årskalas. Dom bor i Falköping så där åkte dom dagen innan till oss, känns lite jobbigt när man kommer hem och sen får gäster direkt. Städningen var därefter men det fick dom ta.

På lördagen var det träning gick rikitigt bra att springa med min onda fot hade lindat om den. Efter träning hem och sätta igång med maten, mina föräldrar och min syster och Anders skulle komma och få lite mat i magen innan det var dax att åka och fira Ludvig.

Ludvigs kalas var jätte trevligt, men synd var det om ludvig han hade feber. Han hade fått spruta i fredags och fick då feber efter och han var inte sig själv inte många skratt som det alltid brukar vara annars.

Söndagen åkte svärmor och hennes make hem efter frukosten. Vi tog det bara lugnt under resten av dagen.

Måndagen så var jag på sjukhuset och fick mina åderbråck kollade det stora åderna var fina mina min mindre kärl var inte lika fina, men som dom sa åt mig inte alltid dom gör något åt det. Man såg även att jag haft en hel del proppar i benen, en propp som jag haft hade börjat bilda en tjock vägg så den kommer dom nog att rensa. Konstigt att jag inte märk att det gått en större propp i knävecket. Mina smärtor på benen jag har trodde hon att det kunde bero på min benskörhet den har jag inte kollat på en massa år, eller om det beror på mina älskade tarmsjukdommar dom kunde också ställa till det sa hon.

Måndag kväll så blev jag tvungen att gå på personalmöte inte alls roligt när man tagit en semesterdag. Men nu är det gjort och hoppas jag kan vara ledig något under julen.

Idag har vi studiedag och inte vekar det bli något vettigt av den "verksamhetsplanering" det tar ju aldrig så lång tid att göra. Vi jobbar ju inte riktigt på samma sätt som dagis men vi ska ändå följa allt som rör dagis ändå.

Nu följer några bilder från Ludvigs kalas.




Dax att blåsa ut ljuset, det var inget skoj han blev ledsen.



Fina tårtor Annica hade gjort.



Tårta var gott.



Oj vad mycket paket, vilken ska jag börja med.



En av dom bästa paket han fick en Zoo tablettask.



Här fick han lite att plocka med, tror det var en snigel.

Ja det var några biler från Ludvigs 1 årsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0