Fönster!!!

Ja nu har våra nya fönster anlänt så på Måndag sätter dom fart med att byta, får hoppas att värmen håller i sig. På fredag nästa vecka kommer även det folk hit för att sätta upp en luftvärmepump. Så hoppas slippa använda våra dyra element ska väl inte klaga egentligen för vi har inte så dyr elvärme.

Igår hade jag alla mina dagbarn (7st) så det blev att hitta på något under dagen. På förmiddagen blev det sagostund och sen lekparken efter det. När dom minsta sov blev lite film och under tiden fixade jag till en play doh man vet ju aldrig hur vädret ser ut på eftermiddagen. Det var tur att jag fixat med deg för när ett av barnen vaknade så hade det 39,5 så blev att ringa till föräldrarna. Det var inte det lättaste för dom att komma båda föräldrarna är läkare och dom höll på med operationer så det tog lite tid innan någon av dem kunde komma.

Idag jobbar jag på lokalen inte mitt favoritställe men får gå men idag är det inte så många barn tror det var 12st. Nästa schema så har jag fått kortare dagar på vissa dar så hoppas jag kan klara mig till nästa schema läggning, hoppas då vi kan ta bort en dag.

Nej nu ska här städas och tvättas lite innan det är dax att gå till jobbet.


Kommentarer
Postat av: maria

Önskar dig en toppen fredag och skön helg :)



Kramar Maria

2011-11-25 @ 07:59:39
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Barnens Hjältar

Visst är det så, oavsett orsak sså tycker jag man skall vara försiktig med att döma andra. Ha en fin dag!!

2011-11-25 @ 14:35:29
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: soffie

kollar väder just nu å det verkar bli varmt iallafall där jag bor i karlstad, ha en toppen helg goa du:)

2011-11-25 @ 19:58:57
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Camilla

Luftvärmepump är bra. Vi kör med en sån och braskamin och el så klart :)

hmm...det är väl förkylningstider nu :(

Kram!

2011-11-26 @ 09:12:35
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0