Äntligen!!!!

Äntligen har vi kommit fram till Fredag, ska bli skönt att få vara ledig några dagar.

Nu ha jag också bokat tid till min naprapat och till frissan nu ska här bli lite ordning hoppas jag.

Idag så skulle jag ha jobbat 9-17 men fick ändra min tid eftersom en kollega tog ut komp, men gör inget fick en bättre tid 6:30-14-30.

Vet inte vad man ska ta på sig idag det ser lite mysko ut på himlen det finns ljusa moln och en del mörka, undra vilka moln som vinner det avgör ju dagen.
Men å andra sidan så ska jag stå mesta dels inne i köket idag, men kan vara skönt om det är skapligt när man kommer hem.

Imorgon blir det som vanligt min lördags syssla gymmet det längtar man till varje lördag, för det är ju inte säkert att jag kommer i väg någon annan veckodag.

På lördag ska vi även ha gäster som vi inte på ett bra tag, dom har barn i samma ålder som vi har. Vi har hållt kontakten med varandra sen våra första barn låg i magen och dom blir nu 27år.
Man träffas inte lika ofta nu när barnen har flyttat, men vi försöker träffas 1 ggr per år ibland drar det i väg lite längre.
Nu har det blivet lite längre emellan men vi har haft så många dödsfall och sen har inte jag veta hur det skulle bli med operation.



Här är min kära syster med mitt barnbarn.

Kommentarer
Postat av: Annica

Du har ju massor av bilder som jag inte fått...Men jag stjäl dom från dig här... :)

2011-05-13 @ 07:54:18
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: soffie

säger som du äntligem helg:)

å vilken härlig bild:)

ha en goo helg nu:)

2011-05-13 @ 21:06:09
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0