Äntligen fredag!!!

Nu har vi äntligen kommit fram till fredag det är skönt tycker jag.

Nu är begravning över och jag hoppas jag slipper gå på några fler på några år. På lördag ska vi till vår bortgångna och se om det är någon minnes sak vi ha. Kommer nog att bli svårt att komma in i lägenheten saknar vår vän jätte mycket.

Igår var det förskolansdag och gissa om vi hamnade i regn så det blev regn kläder på, men när tåget med barnen kom så slutade det regna skönt. Barnen är så jätte duktiga att sjunga och våra småttingar klappar händerna glatt åt dom, barn är helt underbara tycker jag.

Dagen kommer att bli tuff får jobba exra länge på grund av att jag hade semester den dagen det var begravning. Fattar inte alls varför man måste jobba igen kvällsmöten när man har semester för då kanske man är på en annan ort, nu var jag inte det men orkarde inte med att gå på en föreläsning på kvällen. Tänkte jag skulle kolla med facket om det verkligen sak vara så att om man har semester så måste man jobba på kvällstid.

Idag jobbar jag 6-16:30 men i egntligen så är arbetstiden 6-14, min kollega tog ut komp och jag åkte på att öppna och då blev min tid borta skulle ha jobbat 8-16 och skulle haft möte kl 15:30 och hoppas på att det skulle bara bli 30 min övertid. Men som läget är nu så blir det inte övertid men vi får se vem som har rätt chefen eller jag.

Har nu fått tid för återbesök på sjukhuset fick en tid vecka 24 som läkarn sa att han ville se mig, för sen gick han på semester.  Just nu mår jag väl ganska bra lite jobbigt är det emellan varven, magen fungerar rätt bra men psyket är inte det bästa ibland.




Hur ska jag komma fram till min pingvin???

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-12 @ 14:13:43
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0