Ledig!!!!

Fick inget besked igår om röngen får vänta i 7-10 dagar om det inte skulle vara något allvarligt för då hör dom av sig snabbare, så får hoppas att jag får vänta med svar tills jag kommer till läkarn den 28 mars.

Är ledig idag också men igår var ju inte mycket med min lediga dag. Idag har jag röjt i garderober det kan behövas emellanåt har jag märk det åker in saker som man har tänkt spara men sen åker det i tippen iallfall.

Idag blir det även gymmet det är så skönt att komma iväg och röra på sig. Sen blir det säkert promenad i det fina vädert, är så skönt maken slutar tidigt för en gångs skull. På morgonen var det kallt -7,4 inte vad man vill ha nu när man längtar till våren men vinter vill inte vara slut ännu som jag hoppats på.

Imorgon jobbar jag hemma med mina dagbarn då ska vi besöka flygvapensmuset där vi ska få en visning, det blir nog kul för barnen får så om dom små orkar hela tiden. Vi ska vara där 9:30-11.00 och småttingarna kan ju ha lite spring i  benen.

På torsdag så blir det begraving så då har jag tagit semester. Det är dottens svärmor som lämnade oss oväntat hon hade ju så många år kvar att leva, men livet är många gånger orättvist tycker jag.
Det blir en saknad efter henne vi träffades inte så ofta men saknad blir det ändå. Ludvig kommer ju aldrig att komma ihåg sin älskade farmor och det tycker jag är så tråkigt hon hade verkligen sett fram emot att få barnbarn.

Fredag får jag jobba igen men har en kort dag så det är skönt, nu ska jag ringa och boka stuga inför sommaren.


Kommentarer
Postat av: Margit

Läser att du har fullt upp. även när du är ledig!!

Inte roligt med begravningar..och dödsfall so "kommer oväntat"...men sånt blir det ibland!!

Tänker på dej!!!

Kram!!!

2011-03-15 @ 12:22:56
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0