Längtar!!!

Ja nu vill jag inte ha mer snö nu längtar jag så himla mycket efter VÅR!!!

Här har det varit en jobbig tid vi har varit på begravning dotterns svärmor gick ju bort för en tid sedan, så i Torsdags så var vi på begravning den var jätte fin men allt kändes så jobbigt ändå. Begravningar är ju alltid jobbiga men den här var något speciellt eftersom hon inte fyllt 50 år ännu varför ska man få lämna jordlivet så tidigt????

På lördag ska vi till en bekant hon fyller 80år då, hoppas bara hon orkar med allt folk som kommer. Hon har ju cancer hon med och det har tydligen börjat märkas av att hon har tappat matlusten och orken finns inte längre. Jobbigt när man har så många nära som har fått cancer. Vi har nu haft 3 st som vi är bekanta med som har gått bort i cancer.

Måndag den 28/3 så är det min tur att ge mig till sjukhuset och få höra vad dom hittat i min mage kan ju inte vara någon cancer iallfall för då borde jag hört något innan. Gjorde ju en skiktröntgen för ett tag sen och sen tog dom bort några knölar från tarmen för en tid sen så nu borde väl allt vara klart när jag kommer till läkarn.

Har även fått några knölar på smalbenet som jag inte vet vad dom kommer ifrån har emellan åt ganska ont i benent, börjar även få samma smärta i andra benet men ännu inga knölar.

Här är visst bara tråkigheter men man har något ljust att se fram emot vi har hyrt en stuga till sommaren, det har vi haft förut och jag hoppas inget händer så vi kommer iväg.



Stuga vi har hyrt i danmark.

Här följer några bilder på goa Ludvig.



Här äter han upp sina strumpor.



Ludvig har ätit gröt han blir ganska så grann.


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Tack!!

Åh grötbebisar, så gulligt så :-)

2011-03-22 @ 13:25:10
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: soffie

fniss vilken liten kladdunge guu va härlig han är,

vilken fin stuga ni ska till,har ni varit där förr i det området?

må gott

2011-03-22 @ 20:56:23
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0