Gymmet!!!

Snart dax att ge sig av till gymmet det ska bli skönt har inte varit där sen i Tisdags. Idag ska vin även på 80-årskalas. Blir nog en hel del personer som kommer hon har ju bara en etta.

Har haft gäster sen i går men imorgon så åker dom hem igen.

Min bror har ännu inte fått gör någon operation utan det har dragit ut på tiden på grund av att det kommit in akutfall. Men nu ska han in igen på söndag och måndag morgon så skulle operationen bli av, nervös är han men han sa man har inte hunnit tänka så mycket ännu eftersom det hela tiden blir avbrutet.

På måndag kommer Ludvig och ska sova över här för första gången, det ska nog inte vara några problem då får vi mysa lite han och jag.

Även på måndag morgonen så ska jag till sjukhuset får se vad jag får för besked. Nej dax att göra sig iordning.



Nu börjar man längta!!!!!



Kommentarer
Postat av: tess

Ja något måste man unna sig... helt klart. Jag äter lite för mycket och ja men jag försöker ju träna... de måste man allt.



Ha en fin lördag.

2011-03-26 @ 08:18:38
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0