Barnvakt!

Igår fick jag äntligen ha mitt lilla barnbarn över natten, han kom på eftermiddagen. Vi hade en härlig eftermiddag vi tog oss en promenad och då somnade Ludvig skönt, fick väcka honom när det var dax för gröt.
Gröten var god tyckte han men hakklappen som jag köpt var tydligen också väldigt god, han provsmakade den ojjj vad härlig han blev tyvärr glömde jag ta fram kameran.




 Här är hakklappen som han vill smaka.

Vi hade en väldigt härlig morgon mycket prat och skratt blev det.



Här mormors gull igång med prat och skratt ojvad jag saknar honom.

Tyvärr kan ni inte få höra honom hur glad han är men ni kanske kan tänka er.

Kommentarer
Postat av: annica

Haha..så full av bus han ser ut att vara min lilla älskling <3

2011-03-29 @ 19:59:42
URL: http://hostbebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0