Regn!!!!

Idag ser inte det inte ut som om det blir något fint väder, men man kan ju alltid hoppas på att solen vill fram.

Igår var det som vanligt gymmet på morgonen och sen handla det som skulles, tog även en sväng in till stan och köpte jordgubbar på torget mums.

Dagen blir nog ganska lugn, barnen kommer hem vi ska planera lite inför vår semester. Hyrt en Renault Trafic så vi alla får plats i, så nu slipper vi åka i 3 bilar och hålla koll på så alla är med. Längtar så efter denna resa men dröjer ett tag till.

Snart är det Måndag igen men jag är ledig och vad brukar jag inte göra på mina lediga dagar, jo om inte göra besök på sjkuhuset och det är dit jag ska imorgon också. Får se om jag får börja äta lite mer mat, har ju inte så mycket att välja på just nu.

Tur att Mikael körde formelbilen förra Söndagen eftersom vädret inte hade varit det bästa idag. Räkninge för avåkningen kom här om dagen tur den inte stog på 19.000kr slut summa blev istället på drygt 3.800kr.

Ryggen min vill inte bli riktigt bra blir nog att ge naprapaten en chans till hjäper det då inte får det bli läkarbesök. Har fått lite övningar från gymmet dom tyckte att jag skulle unvika vissa maskiner en tid och istället bygga upp rygg och magsmuskler. Så det blir att träna lite med min boll även här hemma nu vill jag få slut på smärtan i ryggen.

Nej nu ha jag inget mer att skriva om idag.



Längtar så efter att få komma hit!!!



Ååååå här ska jag bada hoppas jag!!!!

Kommentarer
Postat av: tess

Ja tack desamma.... varifrån är bilderna? Var ska ni resa? Ser ljuvligt ut.



Ja blommor de är underbara ting... jag njuter verkligen av dom.

2011-06-12 @ 07:33:59
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kan tänka mig att du längtar dit.

Vilket ställe.

Sola och bada. Underbart!

Kram på dig!

2011-06-12 @ 08:46:03
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Barnens Hjältar

Trist med självrisken där men vad gör man? Hoppas du får en fin dag, här skiner solen igen efter ett par dagars mulenhet :-)

2011-06-12 @ 08:57:05
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: soffie

mmm förstår att du längtar dit guu va härlig strand vart är det?

må gott

2011-06-12 @ 21:16:10
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Låter som ni haft ungefär samma väder som vi idag, en salig blandning :-)

2011-06-14 @ 21:56:46
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0