Ledigt!!!

Skönt att vara ledig det behövde jag, börjar inte jobba förän på Onsdag så några dagar till är jag ledig.

Idag ska jag till dagbarn jag haft förut, mamman och jag har sagt så länge att vi måste ses men det blir aldrig av men nu så.

På eftermiddagen blir att åka in till stan måste se om jag kan hitta lite nya kläder har snart inget att ta på mig. Min garderob MÅSTE förnyas men det får jag ta efter hand när  man hittar det man vill ha.

På lördag så blir en tur till Kisa där mina föräldrar bor det var ett tag sen man var där, vi har inte varit där sen i Januari inte klokt visst har vi träffats ändå.

Igår så blev det några längre promenader eftersom maken också var ledig, det blev en tur till gymmet. Hade tänkt att ta en cykeltur till Lambohov men dottern hade gäster, så det blev ingen tur på cykeln vi tar det en annan gång.

Söndagen är planerad maken ska då köra formelbil det ska bli roligt att titta på så lägger ut bilder så får ni se hur dagen varit.

Nej nu ska här tvättas och styrkas lite ni får ha en jätte bra.



Längtar så efter lilleman. Kanske jag får träffa honom  idag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tror jag det att du längtar till den sötingen.

Hoppas att du hittar en massa kläder, till bra priser.

Kram på dig!

2011-06-03 @ 08:46:17
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Barnens Hjältar

Spännande, ser fram emot bilder sen då :-))

2011-06-03 @ 15:24:17
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0