Tisdag!!!

Ja nu har vi kommit fram till Tisdag. Är inne på min sista vecka att jobba på dagis, sen blir att jobba hemma och då ser tiderna lite annorlunda ut.
Men jag har faktiskt trivs jätte bra på dagiset och det har varit bra arbestskamrater. Det som ska bli skönt är att slippa ta med sig matlådor, för det är man inte van vid att ta med. Nu på morgonen så har jag fixat till mat till Mikael och mig inte alltid man har rester.

I söndags så var vi hos Sandra och Anders, Sandra fyller år nästa Söndag men då är dom inte hemma. Så vi var där i Söndags istället där vi fick mat och fika det var jätte gott.

Dottern ville tyvärr inte vara med på bild så blev att ta bort den.


Blev bland annat 10st handkräm m.m Sandra förburkar ett antal handkräm per år.

Lilla Ludvig var också  där en glad grabb.



Jag hänger allt med när ni pratar och skrattar då gör jag likadant.

Sandra fick så fina örhängen av sin syster.



Nej det är dax för jobb jag slutar med en bild av ludvig som ska ha allt i munnen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så jävla mkt, ja ska ge igen när du fyller 50, va så säker..

2011-07-26 @ 21:17:19
Postat av: Barnens Hjältar

Tack :-) Ja nu växer hon så det knakar!!

Grattis till tjejen!

Ha en fortsatt fin kväll nu!

2011-07-26 @ 21:37:59
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: soffie

hihi go han är Kudvig,va härligt att du trivits så bra på dagis å att ha bra kollegor är verkligen toppen,kram

2011-07-26 @ 23:12:39
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Camilla

Då blir hon firad i en hel vecka. Det är nog inte dumt ;)

Vilken goding som ska stoppa allt i munnen :)

Kram på dig!

2011-07-27 @ 08:32:16
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0