OJ så många veckor!!!!!

Ursäkta mig kära vänner hade inte räknat med att det skulle ta flera veckor för mig att skriva.
Men nu är jag tillbaka semestern är över för den här perioden har några veckor senare.

Vad har jag hittat på under semestern då, hm ja inte så mycket men lite har vi gjort.

Vi har varit i Karlskrona några dagar där var det fint, vi brukar åka ner till Kalmar där vi trivs jätte bra men tänkte att nu ska vi ta ett annat ställe så då blev det Karlskrona.



På det här hotellet bodde vi.
Resturangen ligger när vattnet.



Härliga sängar var det.



Den här utsikten hade vi.



Blev en gungmotorcykel till Ludvig.



Vi var tvugna att titta in på bilmuseet. Det var jätte intressant.

När vi åkte hem från Karlskrona tog vi över Hultsfred och besökt min syster och hennes fam.
Svängde även in hos mina föräldrar så blev mycket gjort under den resan.

Blev sen några lugna dagar hemma. Åkte över en dag till Söderköping tog med oss Annica och Ludvig, där blev det en glass på smultronstället.



Här är mitt underbara barnbarn, tyvärr blev det ingen bild när vi åt glass.

Ja och nu är man igång att jobbar igen, men jobbar inte i hemmet nu på två veckor. Är på ett dagis och jobbar och det har fungerat jätte bra idag så hoppas det fortsätter i samma spår.

Det var några rader från mig hoppas verkligen inte jag ska dröja två veckor innan jag skriver igen.

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Vad härligt det ser ut. Vilken fin gungmotorcykel, den blir han säkert jätteglad för!

2011-07-19 @ 11:04:15
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Annica

Motorcykeln är ju sååå fin :) Ludvig har ju inte så mkt glädje av den än, mer än att han tycker om att titta på den, den har ju så fina färger :)

2011-07-19 @ 18:37:59
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ibland räcker inte tiden till.

Men du ska vara hjärtligt välkommen tillbaka.

Du ser ju ut att ha haft det jätte bra medan du varit borta från bloggvärlden.

Kram på dig!

2011-07-19 @ 21:41:02
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Har man semester så behöver man inte blogga!!! :)



Fin hotellutsikt ni hade.



Kram

2011-07-20 @ 11:39:38
URL: http://rotthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0