Jobbar!!!

Just nu jobbar jag på dagis och det fungera jätte bra, det är inte så mycket barn så lugnt är det.

Igår var vi på gymmet ska även dit en sväng idag också får bli att springa idag. Var även och handlade presenter till dotter hon fyller snart år. Blev att kolla inne på peak butiken dom hade halva priset på allt, så blev en del handlat.

Idag har vi regn men det får man stå ut med, jag jobbar ju så gör inte mig så mycket.

Nu har snart den här veckan gått så då har man bara 3 veckor kvar tills man har semester igen, det ser jag fram emot och hoppas då på bättre väder. Men jag har hört att Augusti skulle vara den bästa månaden att ha semester i.

Nej har inte mycket att skriva om så får höras en annan dag.



Saknar mitt lilla hjärta. Han mår inte helt bra just nu, troligen tänder på gång.

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Här var det omgjort och fint! Ha en fin kväll!

2011-07-21 @ 20:10:47
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: soffie

vilken otroligt vacker bild,hoppas lillen blir n´bra snart å tänderna kommer fram,jobbig tid det där,

kramen

2011-07-21 @ 20:23:29
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0