ÅSKA!!!!

Usch vilken natt det varit, åkan har dundra mer än någonsin så mycket sömn blev det inte. Skönt att det är fredag så man hoppas kunna sova i helgen.

Igår var jag på gymmet det är inte så vanligt att jag går 2 dagar i sträck, men i förrgår så jobbade jag mycket med mina armar så i går fick det bli kondition i stället så jag sprang 7km det var länge sen jag gjorde det. Men nu får jag vänta tills på lördag och åka till gymmet.

Idag börjar jag inte så tidigt 11:15 så ska ta och stryka och tvätta det jag har skönt att bli av med innan helgen. Hinner nog även dra fram damsugarn så slipper man det imorgon också. Alltid skön att förbereda lite inför helgen så man kan ta det lugnt och när man börjar så sen också och sen slutar jag hyfsat också 16:30.

Dax att sätta lite fart för klockan rusar iväg ser jag.



Mormors hjärta ska tydligen också bli busschafför.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Se där...framtiden är räddad ;)

Jasså...ni har haft åska ni. Här skiner solen och vi har redan 23 grader.

Kram på dig!

2011-07-23 @ 08:40:49
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Tess

Ja de är tur man har de sina.. de är verkligen tur. Å allt är ju inte nattsvart men man behöver få ur sig ibland.

2011-07-24 @ 11:31:34
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0